torstai 13. syyskuuta 2012

Back2business

 Elikkä tänään tuli puolivuotta täyteen siitä kun oltiin koulusta laskettelemassa Ellivuoressa joka oli iha jäässä ja mä hienosti kaaduin siellä ja löin pääni jonkun verran pahasti että pääsin sitten Porin Keskussairaalaan!
Siellä olin sitte yhden yön tarkkailuissa letkuissa aikuisten osastolla kun lasten puolelle ei mahtunut porukkaa. Olin siis jossain pienessä huoneessa yhden vanhemman tädin ja nuorehkon naisen kanssa. Olin tosi väsyny ja olin siinä kantopatjassa kiinni yö yhteen kun ne pelkäs että mulla oli menny niska poikki, olihan se venähtäny ja kipee ja menee vieki tosi helposti kipeeks mutta olisin halunnu liikkua. Sitte ku kaikki kuvaukset oli ohi niin 12 tunnin odotuksen pääsin vessaan pyörätuolissa että sain pestä levinneet meikit. Kahden jälkeen pääsin nukkumaan ja klo 07.30 valot räpsähti auki ja aamupala oli tulossa puolen tunnin päästä. Ihan kamalaa. Mietin että olin vaan lasketellu kavereiden kanssa ja hetki enne mua joku tyttö oli kaatunut ja sitten muaki yhtäkkiä vietiin johki huoneeseen ja sanottii että ambulanssi tulee pian. Yks kauheimmista oli se ku mun valinnaisliikunnan opettaja soitti mun äidille ja pyys tulee sairaalaan. Matkalla juttelin tosi mukavalle ensihoitajalle joka sitte lähti porissa takasi jonnekkin. Siitä asti se ala on kiinnostanu mua. Kotiin päästyä katoin kolme päivää putkeen Greyn Anatomian kausia ja maanantaina meninki kouluun. Sen jälkeen vaan on kyselty menenkö enään rinteeseen? (kun oon jo monta vuotta lasketellu ja se on ollu lemppari talviurheilulaji.)
En tosiaankaan tiedä menenkö ensi talvella enään, koska reissu oli kamala lopuksi. Toivottavasti rinteeseen silti uskallan vie joku päivä mennä.





ja se siitä sitte. Eilen olin siis Helsingissä !
Bussimatka oli huikee ja niin oli koko reissukin. Neljän tunnin matkan jälkeen saavuttiin Aleksanterein teatterille ja siellä sitte venailtiin jonku aikaa enne ku Aladdin näytös alkoi.
Takkia viedessä rupesin kattomaan ympärille kun pieniä lapsia tuli joka suunnasta ja muutama vanhempikin ihminen käveli ohitse ja mietin onkohan tää musikaali nyt ihan meille tarkotettu?
mutta nyt voin sanoo kyllä. Teatterinäytöksen alussa nauroin kuitenkin kaverini kanssa että jos tässä Aladdin näytöksessä ei lentävää mattoa ole niin tämä on huono. Näytelmän loppuun mennessä sekin sieltä tuli ja sitten vähän nauratti. Eli siis oli hyvä ja ite tykkäsin ja kommenttien mukaan porukkakin tykkäs !
Heti esityksen loputtua kiiruhdimme pääovelle josta kaverin serkkutyttö tai joku muu sukulainen tuli meidän kassa Foorumiin josta löysin ne mitkä oli matkan yksi kohokohdista. Dr.Denimin farkut jotka ovat täydellisset ihan kaikille! Näitä farkkuja saa ainakin Foorumin Carlingssista, josta ite nää hain.
Jo matkalla laitoin lapsuuden ystävälleni viestiä ettää ehdittäiskö näkeen kaheksan vuoden jälkeen ?
Vastaus viestiin tulikin aika nopeesti ja mua jänniti kovasti, kun oltiin nähty viimeksi ekalla luokalla vaikka ollaan pidetty nyt yhteyttä Facebookin kautta. Erkaannuin sitte omasta kaveri porukasta ja käytiin kampissa Santran kans ja foorumissa tavattii vielä Protulta tutut eve ja viime vuoden BB-oskar.
Sitte vaan juteltiin kaikkee kivaa ja otettiin kuvia mutta mistään ei oikein tullu julkasu kelpone.
Ennen kun kello löi kuutta kiiruhdin rakoilla olevilla jaloilla mäkkiin hakemaan euron juustoja santran kanssa ja hyvästelin even ja oskarin jotka jäi sitte sinne. Kun ruuat oli saatu niin soittelin omille tytöille että mentäis bussiin yhtää aikaa joka odotti meitä Kiasman edessä. Sitte santraki lähti kotiin ja me mentii bussii juttelee päivästä ja siitä alkoki se hieno bussimatka, joka meni tosi nopeesti ! 
Mulla ainaki oli tosi kivaa ja nyt kiiruhdan futis treeneihi :)








With love, Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti