maanantai 17. syyskuuta 2012

Kaatosade part 230

Kaatosade 

Nytte selviydyin koulusta ja tosta seteesta juu  :) Illaks ei oo mitää eli seuraavaks ohjelmas

Awkwardin 2 kausi ja Lucianin lukemista. Illaks ruotsin verbit ku niistä huomenna koe :/ ja

mitäs vie, nyt on treeni taukoo lokakuun alkuun ja paikat on kipeet pelistä mut sille ny ei voi

mitää. Kivaa alku viikkoo kaikille : )



Sitte tähä loppuu tälläne random eli oon ettiny täs muutama päivä koneelta vanhoja kuvia musta ja oon yrittäny koota niistä jonki näköstä juttua ja täs muutama mitä löysin.

 2010 olin just lopettanu kutos luoka ja alottanu seiska luokan. kutos luokalla olin leikkauttanut hiukset iha olkapäihi asti vai vähä lyhyemmikski jos muistan oikein ja hiukset oli täynnä poistovärillä tehtyjä blondeja raitoja. Leikkautin myös etihiukset ku ne oli musta niin hienot, onha ne vieki mutta nyt en ehkä leikkais vaik välillä tekeeki mieli. Mun hiukset oli yks painajaine silloi mut seiskalle ne oli kasvanu olkapäistä vähä yli, olin värjänny ne ruskeiks ja päätin että kasvatan pitkät hiukset takasi, ja siitä asti oon vaa kasvattanu pituutta !

 2011 olin käyny seiskaluokan ja alottanu kasin. Hiuksista oli lähteny väri, etuhiukset kasvanu ja aloin polttamaan niitä suoristusraudalla useemmin. Hiukset teki kuolemaa nopeesti latvoista vaikka oli muuten hyvä kuntoset. Hiusten väri oli oma tai no jäljelle oli jäänyt ylimääräseks myös ne kutosella tehdyt blondit raidat jotka oli nyt vaaleenruskeat. Hiukset oli olkapäästä n.20 cm pitemmät ja en oikee tykää käydä partureissa ku ne pilaa aina mun hiukset jote ne ei hetkeen kasvanu.

2012 lopettelin kasi luokkaa ja mun oli pakko leikata latvoja että ne kasvais ku sehä oli mun tavote.kaks pitkää ja tuskasta vuotta oli kulunu ja nyt ku miettii ni onha nää kasvanu ihan hirveesti. Tällä hetkellä ne on ylä vatsaan ja paksut on. Kesällä toivon et olis lyhyemmät tai että olisin kalju :) Viimeviikolla taisin laittaa toivehius postausta ja nyt ku saisin vie itteni iha vakuutetuks et mitä oikeesti haluun ni sit vois alkaa tekee jotai. Nyt kuiteski vie etin epätoivosesti kivoja kuvia ja toivon et mun hiukset itestää muuttuis. Latvat on tällä hetkellä palaneet, joo tiedän pitäs leikata, mutta tosiaan. Jos joku tietää jonkun joka on onnistunu vetää bruneteista vaaleeks ihan ite kotona ni kertokaa ihmees mullekki, en toivo oransseja latvoja kellekkään :)
Mutta joo, tälläne random postaus tähä väliin taas.



With awkward love, Sofia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti