keskiviikko 26. syyskuuta 2012

LOL !

Heippa!
Pidin tosiaan pienepienen tauon ja tarvinki vähä aikaa miettimiseen ja stuff.
Elikkä viikko alkoi taks värkki päivällä ja oli tosi kivaa. Oltiin Suomen yhdessa sotilaskodissa elikkä se missä on ruokaa ja missä ne saa viettää vapaa-aikaa iltasin. Me sitte tehtiin yli 400 vaaleenpunasella marsipaanilla päällystettyä munkkia illaksi ja aamusta tehtiin kymmentä eri leipää ja musta oli tosi erilaine ja kiva päivä !
Suurin osa kavereista oli kyllä kotona mut oon tyytyväine etten jääny kotiin vaikka olis voinu. Ja eilen en tehny varmaankaa mitää kummepia ja tänää oli liikkaa ja juoksin niinku muutki ja nyt on nää jalat taas iha hirveen kipeet vaikka vaa olisin paikoillani. Olis tosi kiva jos tää kipu vaan lakkais !
Ja tällä viikolla tuli koulukuvatkin, hyi, ja muutaman kaverin kans oonki jo ehtiny tarra kuvia vaihtaa mutta yksittäis kuvat menee kyllä tänäki vuonna palautukseen. Ehkä mua ens vuonna onnistaa !
Sitte ens viikon alussa on fysioterapeutti ja tänää ei pitäs tulla mitää erikoisii ohjelmii paitsi no salkkarit oli ja meni. Huomenna kympin aamua ja perus torstai paitsi että hammaslääkäri ! En tie oikeestaa yhtää mitä mulle tehään? Oon tässä nyt 8 vuotta käyny vähintää joka toinen kuukausi hampulääkärissä ja aina on hyviä ja huonoja uutisia. Viime kerroilla on ollu pelkkää huonoo ja päältäpäinki näkee että huomenna varmaanki jotain huonoa. Ainoo positiivinen asia on et ehkä mä saan joku kaunis päivä hienot hampaat. Tänää olin koulun jälkee Lindan luona ja katottii LOL, se oli tosi hyvä ! Olin vaa lukenu kaikkia arvosteluja siitä ja hyvähän se oli :)
Eipä sittte varmaankaa muuta, koitan kirjotella taas enemmä ! 



















Love,
Sofia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti