maanantai 10. syyskuuta 2012

New haircut !

Eli tähä perään heti tälläne järkeily postaus. Eli joka aamu ongelma on ainaki mulla hiukset, enkä toivottavasti oo ihan ainut. Oon miettiny lyhyempiä, olkapäihin asti olevia, vaaleenruskeita, liukuvärjättyjä, tummempia ja pätkittyjä ja miljoonaa muuta. Mulla on ollu tosiaan muutamien vuosien sisään monta kertaa tosi tumman ruskeat, blondeja raitoja, punertavat ja omaa väriä eli ruskeeta. Kokonaan blondeja en varmaan ainakaan vielä muutamaan vuoteen tuu pistään mutta varsinki nyt toi liukuvärjäys houkuttaa mua ja paljon :) ainoo ongelma on että jos latvat valkasee niin mulla se on hiusten pilaamista ja mulla on jo valmiiks vähän kuivat latvat ellei niitä leikkaa, mutta ilman valkasua mun hiuksiin ei saa vaaleeta :/ Tässä muutamia kuvia millaset värit ja joistakin kuvista pituudet ois kivat : )







eli tälläset mulla on aikalailla nytten eli iha vaan koko pitkät ja
 etuhiukset on kasvanu noin olkapäihin asti ku oon kasvattanu
niitä nyt puoltoista vuotta.


hihii, tälläne kivan turha postaus mutta joo : )

 ♥: Sofia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti