lauantai 29. syyskuuta 2012

Suunnitelma B

Elikkä eilen oli Bean synttärit ja katottiin leffaa, syötiin ja juteltiin yms perus. Aamulla huomas että olin valvonu ja vieki oikeestaan väsyttää. Tänää kummiski käytiin ettimäs mulle talveks kenkiä mutta oon niin nirso ni ei sieltä löytyny muutaku kesä tennarit joilla saan mennä ainaki siihe asti et alkaa sataa lunta, koska en aijo kantaa kymmentä varasukkia laukussa läpi talven. Siks oon päättäny et muutan johki lämpimää maaha ettei mun tarvi miettiä mitää talvikenkien ostamista, koska se on jotain nii turhauttavaa. Ja muutenki talvitakit, lumi, kylmyys, hiihto...ei mun juttuja. Mutta jotkut tykkää, ite oon enemmä _lämpimän_ kesän puolella !
Seuraavaks toteutan mun hiusväri idean!! Jännittää vähä et mitähä tästä tulee mutta nyt tosiaan oon laitamassa väriä päähän eli turvauduin iha kotivärjäykseen ja teen sen tänä iltana et voin hakee huomenna uuden väri pakkauksen jos hiukset onki kohta oranssit tai keltaset. Lopputuloksen pitäs olla Vaaleen ruskeat ja siitä ehkä vähän tummempi. Sellaset mulla onki ollu täs muutama vuosi sitte, mut voi olla ettei näihi tuu mitää koska mun hiuksiin ei tartu ainakaa kovin helposti mitää ! Mutta kivaa lauantai iltaa kaikille ja täs taas muutamia kuvia !
















With love, Sofia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti