torstai 20. syyskuuta 2012

Under the sun


Moipsan!
Elikkä eilen sato iha hirveesti mut nyt tänää on paistanu aurinko  vaik tuuleeki paljo ja on kylmä mut silti ihanaa et viellon kaunis sää. Ens maanantaina tai siis nyt seuraavana maanantaina meillä on taksvärkki päivä eli mennään johki työpaikkaan yhdeks päiväks töihi tai sit ollaa vaa kotona ja koko projekti on siis vapaa ehtosta eli me kerätään rahaa johki tiettyyn juttuu mikä taitaapi olla tänä vuonna Suomen eläinsuojelun liitto!
Joka vuosi on menny rahat ulkomaille tai veteraaneille mut musta tää eläinsuojelu kohde on kyllä paras koska ne tarvii avustusta. Tänää opon tunnilla puhuttiin tet-viikosta, ens viikon perjantaihi mennessä mulla pitää olla työpaikka jossa mun pitäs olla viikko just enne syyslomaa. Mulla ei oo minkäänlaista kuvaa mihkä menisin, mikä haluan olla isona? mistä olis hyötyä? mistä sais samalla kesätöitä? onko kivoja paikkoja enää vapaana lähellä? vai lähenkö suosiolla helsinkii? Näitä mullon siis viikko aikaa miettiä ja tällä hetkellä pää on tyhjä :)


Opon jälkeen oli liikuntaa ja suunnistus kausi on näköjää alkanu ! En oo oikee ikinä pitäny suunnistuksesta mut kyl se tähä asti on menny. Kotiin pääsin äidin kyydillä ja se oli hakenu mulle ruokaa, mistä hyvästä mietin tietenki. Mulla ei oo pysyny ruoka sisällä pariin päivään ja tänäänki kouluruoka oli pahaa. Nälkä mulla ei ees oikeestaan oo ja syön muutenki normisti kolme - neljä kertaa päiväs. No tästä oksentelusta on saannu lisäks kauheeta pääkipua ja pahaa oloo joka on tosi mukava ku pitäs keskittyä tunneilla.




Sitte nytte en oo tehnykkää oikee mitää paitsi luin heinäkuun vanhat kehulaput jota kirjotettiin toka vikana iltana meidän ihanalla Protu leirillä josta voin joskus kertoo lisää.
Mulla tuliki iha hirvee ikävä kaikkia leirillä olleita mut onneks niitä näkee marraskuussa 


Sitte ei varmaankaa muuta ku että jalat on vähä jumissa eilisesta Crossfitistä jonka kirjotinki eilisee postauksee väärin , pahoittelut !
Tänään tulee Mentalist ja nytte alottelen taas matikan kokeeseen lukemista 





With love, Sofia









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti