perjantai 23. marraskuuta 2012

Things I suck at -haaste

hih sain tälläsen kivan postaus idean yhdestä blogista mitä luin ja nyt päätin sit toteuttaa tän. Eli tässä lyhennetty lista asioista missä oon surkee !

1. Oon surkea muistamaan. Unohdan tosi helposti tärkeitä juttuja ja se saa mut ärsyyntymään. Muistan tyhmiä ja joitan pikku juttuja kyllä, mut sit taas nimet ja numerot unohtuu  helposti joka oli tosi haastavaa ku oli valmentamassa poikia ja kaikkien nimet piti oppia.


2. Olen surkea unohtamaan. Jos mun mieltä painaa joku niin se myös mietityttää mua todella todella kauan. Välillä on tosi raskasta ku haluis unohtaa vaan kaikkia tyhmiä juttuja ja aina ne vaan muistuu sun mieleen varsinki jos monet asiat muistuttaa siitä.


3. Olen surkea ruuan suhteen. Rakastan hyvää ruokaa, mutta pystyn olemaan myös viikon syömättä. Ruoka on kaikista hyvistä asioista huolimatta mulle jonkinlaine ongelma, koska jätän usein syömättä varsinki kun vituttaa joku asia ja se on varsinki muide mielestä tosi huono juttu. Vaikka osaan syödä terveellisesti ja herkutella, niin mulla on pahat tapani.


4. Oon surkea pitään tavaroistani huolta. Okei, joistaki pidän hyvää huolta, varsinki puhelimesta, mut jotkut vaan hukkuu ja sit en yhtään tiedä missä ne on. Onneks mulla on tosi ihana äiti ja se yleinsä löytää kaiken minkä oon hukannu :)


5.Oon surkea päättämään asioista. Epäröin tosi paljon, vaikka osaanki sanoo omat mielipiteeni niin silti jälkeenpäin yleinsä mietin oisko pitäny tehdä toisin ja mitä sitte ois tapahtunu. Ja tärkeis asioissa mun on vaikee päättää ja kysyn helposti mitä muut on mieltä.


6. Oon surkee kattomaan kauhuelokuvia. Rakastan elokuvia, mutta en oo vaan ikinä pystyny kattomaan mitään missä on jotain murhaajia tai jotain kamalan näkösiä mörköjä yms.
Oon aina pitäny myös kaikkia Harry Potter leffoja tosi pelottavana, vaikka ne onki iha hyviä.
Eli en siis katso mielellään mitään kamalia elokuvia, vaikka jossain kaveriseurassa ja päiväs aikaan niitä saatanki kattoa, niin mielelläni en sitä siltikään tee.


7. Oon huono joissain urheilulajeissa. Etenki suunnistuksessa ja hiihdossa. Ymmärrän kyl jos jotkut tykkää, mut ite en vaa voi sietää niitä ku en oikee osaa.


8. Oon surkee koulussa. Etenkin kielissä ja muutenkin lukuaineissa. On todella rasittavaa kun pienempi sisko on hyvä koulussa ja tuo hyviä numeroisia kokeita kotiin ja ite tuon paskoja numeroita. Vaikka saatan lukea montakin päivää niin mun ajatukset harhailee jossain ihan muualla.


9. Oon surkea keskittymään. En pysty istumaan kauaa paikalla ja puhun aika paljon ja jos oon hiljaa niin yleinsä mietin jotain turhaa, varsinki koulussa. Ku pitäis tunneilla oppia jotain, ja enne kokeita on tosi turhauttava olo ku ei ymmärräkkään jotain just sen takia ku ei oo kuunnellu.


Love, Sophia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti