torstai 13. joulukuuta 2012

Thursday

Heippa :)
 Tänää mulla on ollu vähä tyhmä päivä ku mulla oli siis tän lukukaude vika matikan koe ja luin siihen sitte normaalia enemmän ja kävin jopa tukiopetuksessa mutta tänää ku kello loi yhtätoista ja saatii koepaperit eteee nii pää löi tyhjää ja oli iha kamalaa tehdä sitä ku en osannu yhtään enkä tajunnu yhtäkään tehtävää. Kattelin sitte sitä lappua epätoivon vallas ja yritin tehdä helppoja tehtäviä ensin ja miettiä miten kaikki laskut meni, mut yhdestäkään en oo varma et menikö oikein ja yleinsä tiedän heti mitkä on menny oikein, mut nyt en tienny yhtään mitään, mut huono tulee ja ottaa Sitte oli viimiset harjotukset tanssiaisia varte ja rupee tuntuu siltä että oon sen päivän kyllä kotona. Tänää ilta ohjelmana maantiedon lukua eli se on tän vuoden viimine koe ja myös maantiedosta mulle ensimmäinen koe eli toivottavasti muistan aamulla jotain edes siitä ! Eilen oli 12.12.12 ja siitä ny oli kaikkialla mut mä en sit keksiny mitää ni olin vaa kotosalla ja yritin lukee. Viikonlopusta en tie vie oikee mitää, tällä hetkellä meen aika päivä kerrallaan ja ens viikosta sit vähä rennompaa  viikkoo eli muuttoo normi kouluun ja jotain esittelyitä yms. niistä sitten ehkä jotain ja nii eipä mulla taaskaa ollu oikee mitään muuta ! 





Love, Sophia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti