tiistai 5. helmikuuta 2013

short hair, dont care



                                          


Taas vaan sanon että päivät kuluu nii nopeesti etten ehdi kirjottamaan. Ja itseasias mulla oli vähä ongelmia netin kans päivällä mut sain tän onneks kuntoon. Eli viime viikon loppupuolella olin vähä kipeenä kotona ja torstaina join itselleni vesimyrkytyksen. Ja multa jäi kemian koe välistä jonka suoritan luultavasti tulevana perjantaina eli oonki alottanu jo lukemisen hyvis ajoissa koska jostain syystä mua rupee aina väsyttää ku otan kemian kirjat esille ja en jaksa lukee kauaa. Mutta kuitenki sellaset oli mun torstai ja perjantai. Perjantai iltana menin kuiteski muutaman kaverin kanssa jääkiekko peliin. Lauantain ja sunnuntain vietin lindan kans aikalailla. Maanantaina koulupäivä oli iha normaali ja täyteltiin yhteishaku lomakkeita ja ite olin sen tunnin vähän paniikiss vaikka mulla on aikalailla tarkat suunnitelmat mihkä kouluun haen ja mitä teen sen jälkeen kun valmistun sieltä ja sitten meen taas sinne ja sinne ja sitte musta tulee se ja se. mut enite mua jännittää pääsenkö koko ykkösvalintana hakemaani kouluun, ja sinne haluun tositositosi paljon, mut laskeskeltiin mun pisteitä kyseisee kouluu ja mulla oli ainaki niitä iha reilusti ja kevään aikana mulla on pääsykokeet joista katotaa myös jotain pätevyyttä luultavasti yms. Samanlaisia kouluja on Porissa yms. mutta pysyn täällä luultavasti vielä muutaman vuoden joka on musta iha jees. Hiihtolomasta en tie vie yhtäään mitään eli voi tulla äkkilähtö johki tosi kauas tai sitte voin olla puolet lomasta kotona. Ainiin viime lauantai aamusta mentiin poriin palmgreenin konservatorioon siskon konserttiin jonka jälkee lähin metsästää bikinejä niinku kuvistaki huomas ja löysinki sieltä noi korallin väriset hapsubandeu biksut pitkän ja raskaan etsinnän jälkeen ja odotanki et saan käyttää niitä eli tulispa jo kesä !

                                                            love, sophia

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Haen kankaanpään ammattikouluun sosiaali- ja terveys alan puolelle, mutta otan sen yhdistelmä tutkintona :)

      Poista
  2. aa noi bikinit on niin ihanat! mistä oot ostanu noi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Linda, korallin väriset bikinit on tän vuoden Lindexin kesä mallistosta, tiikeri kuvioiset on ellokselta tilattu ja valk./kulta yläosa on hm:stä :)

      Poista