maanantai 4. maaliskuuta 2013

And that's who I am

Muistatte varmaan kun jonku aikaa sitte ihan kaikissa blogeissa oli näitä 10 faktaa minusta - postauksia?
Olin alottanut tän jo ennen joulua kun tein things I suck at- haasteen ja olin vaan jättänyt tän luonnoksiin ja nyt sitte löysin tän. Joten tässä muutama juttu musta, mitä kaikki ei ehkä vielä oo saanu musta blogin kautta selville. Here we go !

1. Inhoan kahvia  -  en oo oikeen ikinä pitäny kahvista. Pienempänä oon tökkiny sormia vanhempien kahvikuppeihin ja maistanut miltä se kahvi sitten maistuu ja nyt vieläkin se on vaan pahaa niinku pienenä totesin. Oon silti oppinu juomaan sitä pakon edessä ja silloinki laitan reilu puoli kuppia siihen maitoa ja sokeria. Mutta teetä rakastan ja sitä juonki joka päivä muutamaanki kertaan, vihree tee on yks lemppareista ja kaakao ♥

2. Paras tapa viettää perjantai ilta on maata sängyssä ja katsoa leffa  -  totta. Varsinkin nyt ku on vie kylmää en oo kovinkaan kiinnostunu lähtemään ulos kaveri porukalla, vaikka vietänki mielellää paljon aikaa kavereiden kans viikonloppuisin niin kylmänä tyhmänä pakkas iltana oma sänky ja kiva leffa on parasta.

3. Rakastan juustoja  -  varsinki eri homejuustot ja kaikki muut joihi on lisätty jotain kuivatettuja hedelmiä tai maistuu rummirusinalle yms. suolakeksit + viinirypäleet tai melkei mikä tahansa käy niiden kans ja pelkästäänki. nam.

4. Rakastan kotona olemista. -  Vaikkei mulla oliskaan välillä mitään tekemistä niin tykkään vaan olla kotona. Ja perheen seurassa oleminen välillä on tosi rentouttavaa kun saa vaan olla, eikä tarvi miettiä että mitä toi ja toi ajattelee.

5. Inhoan suurinta osaa koulu aineista  -  kemia, fysiikka, matikka, englanti, ruotsi, biologia... no kukapa ei ? Onhan ne tärkeitä juttuja jotkut asiat mutta silti. Tai en tiedä onko se mitään inhoamista vaan ehkä enemmän tylsistymistä. Mulla on ainaki tosi useesti sellane olo että nyt en enään jaksa. yök.

6. En selviäisi ilman suklaata  -  jep, jotenki tuntuu että en olis ehkä tässä jos suklaata ei olis keksitty tai no mistä sitä tietää. Mulle suklaa on sama asia kun esimerkiks pään särkyyn otettu burana tai joulu aattona avattu lahjapaketti. Heti kun sitä saa niin koko maailma taas hymyilee..ainaki melkein.

7. Olen koukussa moneen eri tv sarjaan  -  Hollywood Heights, Awkward, Kosto, Olipa kerran, Kohde, Mentalist, House, Greyn Anatomia, Salatut Elämät, Catfish, Jersey Shore...melkein kaikki nuo mahdutan viikkooni hinnalla millä hyvänsä. Etsin myös netistä jaksoja mitä ei Suomessa ole vielä näytetty tai niitä mitä en ole jostain syystä ehtinyt katsomaan.

8. Tykkään kahvakuulailusta  -  aijemmin en ollut oikeen mitään mieltä koko homasta, mutta nyt oon ihan innoissani menossa treeneihin maanantaina ja olihan sellanen pakko hankkia myös omaksi kotiin. Heti jos onki tylsää niin on aina jotain tekemistä.

9. En taida tietää itsekkään mitä musiikkia kuuntelen  -  mun musiikki mausta on tullut muutaman vuoden sisällä niiiin laaja että en osaa nimittää vain yhtä tiettyä bändiä tai musiikki tyyliä mitä oikeasti kuuntelisin 24/7.
Joskus saatan kuunnella Justin Bieberiä ja toisena päivänä Juha Tapiota. Mun musiikin kuuntelu on aikalailla mielialan mukaan menevää hommaa.

10. En tykkää talvesta  -  varmaankin tullut jo selväksi aika monelle että talvi ei oo mun juttu. Eli kaikki kylmä, lumi, pakkanen, jää, kerrospukeutuminen, rumat talvivaatteet ei oo mun makuun. Eli olen kesä ihminen ja se on varmaan aina vuoden parasta aikaa.

Sophia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti