maanantai 25. marraskuuta 2013

pieniä toiveita..

Moikka!
Mulla on tällä hetkellä koeviikko kesken, joka siis alkoi viime perjantaina
matikan kokeella joka meni miten meni ja nyt jatketaan. Lauantaina mulla oli myös koulupäivä ammattikoulun puolella ja sunnuntai aamuna kaheksan aikaan suunnattiin joukkueen kanssa Euraan meidän tämän kauden ensimmäiseen futsal peliin jotka meni oikein hyvin. 

  Mulla tulee jalkapallosta luultavasti jonkun aikaa kestävä tauko, mutta onneks mulla on vielä muutama viikkoo aikaa selvitellä tulevaisuudeen suunnitelmia. 
Tää ilta menee äidinkielen parissa sänkypotilaana,
mutta ideana oli kuitenkin puhua joulusta eli jouluaatto on ihan kohta
eikä mulla oo edes joulukalenteria!!
Onko se sitten joulu? - No on !
Mulla nimittäin joulu alkaa juuri sillä joulukalenterin hankinnalla joka on ehdottomasti suklaakalenteri
ja joululahjalistan teolla.
Pienen etsiskelyn jälkeen juuri se kalenteri mitä etsin, oli loppunut ja toivonkin, että niitä tulee lisää:(
Sain myös listattua pitkänpitkän mietinnän jälkeen joululahjalistan ja eilen tilailtiinkin kaikki netistä saatavat, kun niillä kummiskin kestää parisen viikkoa tulla Suomeen.
Itse lahjaostokset hoidan yleensä vasta viime tipassa, mutta
mitä niitä nyt turhaan vielä ostaa?

Eli tänä vuonna mun lahjalistaan mm. kuuluu:
♥ Victoria's Secret kimono
♥Victoria's Secret kahvi termospullo
♥Victoria's Secret bikinit♥The Body Shop - tuotteita 
♥Napakoruja
Muumimuki joka vuosi
Suklaata +rahaa


sun muuta pientä kivaa :)
Ennen oli aina sellanen fiilis että piti saada kaikkea ja paljon, mutta
tällä kertaa toivoinkin muutamaa tiettyä juttua.
Taitaa ollakin eka joulu ilman mitään elektroniikka juttuja ainakin mulle!
Onko sulla jo joululahjalistaa tai joulukalenteria?

Muuten jouluun en oo vielä alkanut valmistautumaan.
Tosin tänään puin talvikengät jalkaan pitkän 
harkinnan jälkeen ensimmäisen kerran, koska oli jo sen verran 
kylmä sää, josta ite en kyllä 
tykkää sitten yhtään, mutta pianhan on jo kesä :)

Sophia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti