sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Sunday





                   



                                  
                                 

Oon niin addiktoitunut tuohon puhelimeen, että tulee käytyä nii harvoin ite tietokoneella, joten postaukset on jääny erittäi vähäselle, siitä pahoittelut. Tällä viikola mulla alko koulu ja päästiin siis iha uutee koulurakennukseen, eli enään ei tarvi rampata kolmen "koulun" välillä joka välitunti. Samalla mulla lähti käyntiin viimiset puolivuotta peruskoulussa ja haut lähestyy ihan kamalan nopeesti. Ja panikoin iha hirveesti mihin kouluun meen ja muuttaisinko pois muualle opiskelemaan ? Ajatus pois muuttamisesta kuulostaa upeelta vaikka kaveritki jääki tänne, mutta että pääsis täältä pois ihan uuteen paikkaa, vois olla hyvää vaihtelua, mut mitä jos sieltä ei sais kavereita ? Ja että pitäis asua yksin, jossain pienessä opiskelu kämpässä tai parin muun randomin kanssa, nii olis se ainaki mulle vähä outoo. Mut sitte tänne kuiteski olis vie iha kiva jäädä kolmeks vuodeks ja muttaa vasta sitten. Mahdollisuuksia on niin monta että meinaan hukkua niihin. Mutta kyl tästä pian alkaa hahmottuun mitä oikeesti haluu isona, ainaki toivottavasti. Eilen olin aamulla spinnissä ja iltapäivällä menin vielä piloxingii ja olinki eile tosi väsyny ja pysyttelin visusti kotona. Yöllä ku en saanu unta niin aloin tekeen matikan läksyjä, koska nyt mua ei ainakaa kiinnosta yhtää tehä niitä ni onneks ne on nyt valmiit. Nyt vaan odottelen että hiihtoloma alkaa tai että tulis jo kesä !

Sophia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti