lauantai 18. toukokuuta 2013

melkein ohi

Nyt ne on ohi eli kauan odotetut kokeet ja muut ylimääräiset höpsötykset. Peruskoulun loppu rupee siis vihdoin mulla häämöttämään ! Mutta sitten kuulumisiin, elikkä tää viikko on mennyt päivä päivältä rennommin ja tän viikon torstaina mulla olikin kolmen vuoden odotuksen jälkeen juhlalounas. Panikoin vielä keskiviikko iltana mekkoa, kun siitä mekosta minkä halusin laittaa, oli tullut kamalan löysä, mutta siitä huolimatta torstai aamuna tuo kyseinen mekko puettiin päälle ja tyytyväisin mielin lähdin kouluun. Vaikka välillä tuntukin että nyt tää tippuu päältä ja mekko roikkuu niin kivan mekon kanssa kestää kyllä tollaset. 
Kokonaisuudessaan koko lounasjuttu meni musta ihan hvyin ja oli ihan kiva.

Ja tänään näin pitkästä aikaa mun ystävää Terhiä, minkä oon nähnyt luultavasti viimeksi viime heinäkuussa, joten tavattiin sitten Tampereella, kun siellä päin pyörin tämän lauantain. 
Vaikka mun aika oli tosi rajallinen ja koko ajan piti kurkata paljonko se kello on, niin ehdittiin käydä
yhdessä muutamassa kaupassa ja sainki ostettua muutaman vaatekappaleen tulevaa viikkoa ja kesää varten. Mun piti nähdä myös Veera, jonka oon tavannu samaisella leirillä, kun tutustuin Terhiin viime kesänä, mutta aikataulujen takia ei sitten nähtykkään ja se jäi tietenki vähä harmittaan.
 Ostoksien jälkeen kiiruhdettiinkin puolijuoksua busseille, ja kun ite en oo mikään kovin hyvä bussien kanssa niin monen puhelun ja panikoinnin jälkeen olin siellä missä pitääkin ja päästiin lähtemään kotiin. 
Ja nyt loppu illan oonkin ollut ihan kotosalla, kun eilen ihanan aurinkoisen sään takia vietin päivän rannalla kavereiden kanssa. Tää ilta on mennyt suomi - ruotsi pelin kanssa ja loppuilta menee euroviisujen ja pakkailemisen parissa. 

Maanantaina aamuna lähdenkin Kuortaneelle viettämään osan viikkoa ja 
toivottavasti reissusta tulis mukava. Huominen aikaa vielä etsiskellä viimisiä vaatteita
että mitähän mä tarvisin mukaan, mutta se siitä sitte ja
kaikille oikein hyvää lauantai iltaa ♥
shortsit/hm
toppi/ginatrickot
kangaskengät/seppälä
bikinin yläosa/hm
puhelimen takakuoret/ebay
Sophia








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti