tiistai 2. heinäkuuta 2013

Kesäkuun kooste





Kuvapläjäys. ( yritin saada tekstin kuvajärjestyksessä )
Ensimmäinen kuukausi lomalla on vihdoin purkissa ja päivät menee edelleenkin lomaan totuttelussa. Nyt on kuitenki aika palata ihan loman alkuun, kun pidin kunnon tauon postauksista kesäkuun aikana. Eli tässä pienimuotonen kooste kuukauden menoista.
Ihan kesäloman alussa suuntasin helsinkiin ja ekat päivät oleskelin paon tuottareiden parissa kotosalla ja vasta loppuviikosta näinkin Santraa melkein vuoden tauon jälkeen. Kierreltiin mukavasti torstai päivä keskustassa ja käytiin katsomassa millanen helsingin oma Magnum oli. Vaikka ei ehittykkään olla yhessä kun muutamia tunteja, jokanen niistä oli ainakin mulle tärkee ! :) kaiken herkuttelun ja höpöttelyn jälkeen lähdettiin kauppojen puolelle ja ylläriks sain tietää, että viereisessä Glitterissä oli Niko Saarinen. En oo varmaan koskaan kattonu kokonaista viidakon tähtöset - jaksoa enkä varmaan katsokkaan, mutta paljon siitä olin kuullu. Nikon tapaamisen jälkeen suunnattiin Kamppiin. Oon lukenut aikalailla pian kaks vuotta ainakin Aino Rossin eli Uinon blogia ja oon vaan aina miettiny millanenhan se oikeesti on. No nyt oli just oikee hetki toteuttaa yksi haaveista - eli tavata Aino. Pienessä jännityksessä kiivettiin Kampin rappusia ylös samalla kun päivittelin ainon viime postausta Santralle. Ehdittiin vaihtaa muutama sana ja räpsiä kuvia, kunnes mun piti lähtee juna-asemalle että ehtisin kotiin. Toivottavasti tollasia kivoja päiviä tulee vielä lisää !

Kun pääsin vihdoin helsingistä kotiin, odotti mua postilaatikossa vastauskirje. Oon varmaan puhunu siitä niin paljon ja odottanu sitä niin kauan, että nyt vihdoin se oli tullu.  Eli pääsykokeet meni hyvin ja syksyllä alotan opiskelemaan lähihoitajan perustutkintoa !! Lukiolta saan vastauksen vasta elokuussa, mut tärkeintä mulle oli että pääsin tonne, koska ilman tota mun on ihan turha miettiä sellasta tulevaisuutta millasta oon tähän mennes halunnu. Vaikka kunno opiskelu vasta alkaa niin kolme vuotta menee aika nopeesti, että siitä ei kovin kauaa tarvi marista. Lauantai aamuna vähän aamu seittemän jälkeen suunnattiin joukkueen kanssa kauhajoelle jalkapallo turnaukseen, jossa meillä oli muutama peli. En oo aikasemmin ollu missään turnauksissa, joten toi oliki vaihteeks tosi mukavaa ja syksylle on tulossa lisää sellasia. 

Seuraavan viikon alusta lähettiin extempore mökkireissulle muutamaks päiväks ja siellä pystyin olla kerranki hetken ilman puhelinta, joten vietin aikaa kunnolla perheen seurassa. Loppuviikosta oli juhannus ja sen vietinki ystävien kanssa. Myöhemmin tajusin että se oliki eka juhannus ilman kokkoa, mutta ens vuonna sitten. Sunnuntain vietin Karoliinan kanssa kotosalla ja maanantaina matkattiin yhessä tampereelle särkänniemeen taas kerran. Sää oli tosi loistava ja siellä oli ihanan vähän porukkaakin niin ei tarvinnu paljoa jonotella. Loppuviikon olin kotona ja katoin taas pakoa ja huomasin harmikseni että nekin loppuu kohta. Ja nyt viime viikonloppuna Olivia tuli tänne muutamaks päiväks ennenku suuntaa espanjaan, niin oli ihana nähdä sitäki taas vaihteeks, ku niin harvoin nähään ja uskaltauduttiin uimaan yhdessä. Ja nyt nää päivät oon taas ollu iha kotona tai kavereiden kanssa. Eli tosiaan välillä on ollu vähä ykstoikkosempaa lomailua ja välillä kaikkee muutaku vapaata. Heinäkuulle ei oo mitään erikoisia suunnitelmia ainakaan vielä eli aikalailla samalla tyylillä mennään varmaan loppuloma.

Sophia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti