torstai 30. toukokuuta 2013

Viimeinen torstai

Torstai. Inhokki ja lemppari päivä. Aamulla normaalisti kotitalous tunti kahdeksan aikaan ja loppu päivä tylsiä aineita, illalla treenit ja mentalist. mitä nyt? Tänään perus torstain sijaan nousin sängystä kahdeksan aikaan että ehdin kouluun vähän yhdeksän jälkeen ja sitä ennen piti käydä vielä kaupassa, kotiin tulin joskus kuuden maissa ja lopun iltaa oon ollu kotona.


Varmaan kaikille tutuiks tulleet nimelliset kokikset on ollu nyt sellasia mitä näkee ihan jokapaikassa, vaikka kotiseudulle ne tais tulla vähän myöhässä. Joka tapauksessa, oon kaivanu kaikki kauppojen hyllyt läpi että löytäisin oman nimen pullon kyljestä, mutta niitä ei oo vaan löytyny. Tänään aamulla kauheella kiireellä sitten juoksin kauppaan ja ajattelin taas että ei siellä mitään ole, mutta hylly olikin täynnä uusia pulloja koska aamun lastit oli varmaan just purettu ja huvikseni tsekkasin perähyllyn ja sieltä mun oman niminen pullo löytyi ja lähdinki sitte hymysuin koululle.


Meidän koulupäivä ei ollutkaa ihan tavallinen, ehkä joillain oli mutta mulla ei ollut ainakaan. Koska käytiin n.20 oppilaan kanssa Särkänniemessä. Eli ns. jokavuotinen "perinne" on mennä koulusta tukioppilaiden kanssa Särkänniemeen pitämään hauskaa yhdessä kahden vuoden urakoinnin jälkeen. Bussimatkat meni huomista gaalailua suunnitellessa eli meillä on huomenna siis ysigaala, mistä taisinkin jo aikasemmin mainita.




Eli aikalailla kaikki koulun yhdeksäsluokkalaiset on velvotettu pukeutumaan johkin ite valitsemaan "naamiais asuun" ja tätä päivää ainaki ite oon odottanu seiskaluokalta asti :) No mitä mä sitte puen ? Nyt kun kuuntelee kun kaverit miettiii mitä pukee, voin olla ilonen että oon päättäny oman asun jo kauan sitten. En tie mistä mun idea lähti, varmaan viimevuoden tetistä tai joistan ohjelmista ja elokuvista mitä on tullu katottua. Eli oon aina tykänny kaikkien elokuvien niistä jotka näyttää tosi "kovilta" tyypeiltä ja niistä mieleen tulee Lara Croft joka on Tomb Raider elokuvasta ja alunperin jostain pleikkari pelistä. Ensimmäisenä ns. inspiraationa käytin Simone Kesselliä jonka näin ekan kerran Terranova ohjelmasta, mitä näytettiin joskus kauan sitten tv:stä. Eli kun multa kysytään mikä mä oon niin tiedän kyllä mitä puen, mutta en oikeen osaa kertoo sen enempää, mut tuskimpa sillä on kauheesti väliä :)


Ainiin ja sitte edellisessä postauksessä mulla näky yhessä kuvassa yhet valkoset pitsi shortsit. Eli kun tultiin Kuortaneelta ja kävästiin Tuurissa niin mukaan tarttui ne ja Hawaiian Tropicin öljy mikä auttaa ruskettumaan ja ite oon ainaki käyttäny sitä nyt joka päivä kun on just shortsit ja on ulkona :)


Sophia





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti